Самоосвіта




Учасник семінарів та вебінарів:

  •  Осіння сесія інтерактивної школи творчого вчителя на базі видавництва "Ранок"24.10-5.11.2016:
  • Як уроки «Основи здоров’я» можуть допомогти підліткам вирішувати косметичні проблеми;
  • Як на уроках «Основи здоров’я» формувати уявлення про безпеку харчування;
  • Формування понять про будову та властивості атомів;
  • Особливості викладання теми хімічний зв’язок та будову речовини.
  • Нова українська школа: стандарт чи продовження поступу»; «Формування предметних компетентностей» - освітній форум інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка  26.08.17
  • Участь у всесвітньому інтернет-марафоні «Інформаційні технології та методики освіти» видавничої групи «Основи»: Створення інтегрованого уроку за допомогою «живих картинок» на ThingkLink.1.11.17
  • «Рамка безперервного розвитку вчителя» ; «Використання хмарних сервісів в навчальному процесі» семінари інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка  8-9.11.17
  •  «Формування критичного мислення як важливої складової навчальної діяльності на уроках біології» - навчально-методичний семінар управління освіти, молоді та спорту Святошинського району в м. Києві державної адміністрації; Творче об’єднання «Соняшник» 16.01.18
  •  Проходження курсів дистанційного навчання на базі ВУМ-онлайн (Відкритий університет майдану): Теорія поколінь: знаходимо спільну мову. 26.01.18
  •     Інтернет-марафон видавничої групи «Основи»: Навчання в сучасній українській школі: Класний класний керівник. 29.03.18
  • Google-клас - нові можливості для ефективного навчання. 29.03.18
  • Інтерактивна школа творчого вчителя. Весняна сесія 3-13.04.2018 на базі видавництва «Ранок»: Реалізація концепції Нової української школи на уроках хімії в 10 класі. Досвід створення компетентнісно орієнтованого підручника.
  •     Методологія та цифрові інструменти для планування командної роботи в старшій школі 20.06.2018 – Освітній проект «На урок»
  •  Соціальна інтеграція дітей з особливими освітніми проблемами. Перші кроки до інклюзії. 21.08.20182018 – Освітній проект «На урок»
  •     Інтелектуальна картка: використання  освітній діяльності  14.09.2018 на базі MCFRцифрове видавництво
  • Дистанційний курс TheachHub Corporation : Як спланувати STEM –проект;
  •  Сезонні інфекції на порозі ЗДО: як не впустити всередину. 23.11.2018 на базі MCFRцифрове видавництво
  •  Створення команди психолого-педагогічного супроводу в школі. 29.11.2018 на базі MCFRцифрове видавництво
  •  Всеукраїнська інтернет-конференція « На Урок»: Сучасні освітні тенденції: STEM, STEАМ та учнівські проекти. 10.11.2018

  

Слухач вебінарів освітнього проекту «На урок»:


4 грудня 2018 – Я – STEM-вчитель: як бути в тренді освіти;

5 листопада 2018 – Особливості розвитку емпатії під час навчального процесу;


28 серпня 2018  – Проектний метод навчання;

10 серпня 2018 – Самопрезентація вчителя на Фейсбук – вимоги часу та професійні можливості;

8 серпня 2018 – Візуалізація в освітньому процесі: скрайбінг, скетчноутінг, інтелект-карти та інші інструменти;

24 липня 2018 – STEM у школі: методичні рекомендації щодо впровадження на уроках

13 липня 2018 – Основи фінансової грамотності як компетенції вчителя НУШ

11 липня 2018 – Онлайн-сервіси для створення тестів

4 липня 2018– Як розпізнати булінг у класі та знищити його як явище

27 червня 2018 – Актуальні напрями в освіті. STEM в умовах сучасної школи

20 червня 2018 – Методологія та цифрові інструменти для планування командної роботи в старшій школі

13 червня 2018– Тайм-менеджмент та ресурси для підвищення ефективності роботи педагога

11 травня 2018– Інтегрований курс «Природничі науки»: очікування від експериментального впровадження

25 березня 2018 – Інтерактивні технології в освіті: залучаємо учнів у процес навчання за допомогою інтернет-сервісів.












Немає коментарів:

Дописати коментар

Шукати в цьому блозі